Trygg reise

Vi i Liverpoolreiser tar din sikkerhet før, under og etter reisen på alvor.

  • Din pakkereise – vårt ansvar.
  • Du er beskyttet av pakkereiseloven.
  • Det er enkelt, trygt og sikkert å kjøpe pakkereisen hos oss.
  • Når du bestiller en pakkereise med fly, hotell og kampbillett hos Liverpoolreiser, er vi som reisearrangør ansvarlige for at du får den reisen du har bestilt og betalt gjennom oss.

Skulle det oppstå endringer underveis, som gjør at du ikke får det produktet du har betalt for, har du mulighet til å få erstatning for eventuelle tap du har blitt påført. Dette gjelder fly, hotell, kampbilletter eller andre tilleggsprodukter som er kjøpt av Liverpoolreiser i forbindelse med pakkereisen. Gebyrer og kostnader på deler av pakkereisen som du har fått utdelt vil ikke bli refundert.

Forekommer det mangler på hotellet eller billetten, anbefaler vi at du først forsøker å løse dette direkte med hotellet eller ved billettkontor. Du kan også kontakte oss på telefon eller e-post hvis du ikke får den hjelpen du trenger.

Vi er medlem av Reisegarantifondet.

Tilbakebetalingsgaranti

I starten av koronaen var vi en av de første til å betale tilbake penger til kundene. Dette skal vi fortsette med og tilbyr 14 dagers tilbakebetalingsgaranti.

Når du bestiller en fotballreise

Gir vi deg valgfrihet når det gjelder betaling. Vi tilbyr betaling via faktura, Vipps, VISA, Mastercard og PayPal.

Med vår avbestillings- og endringsbeskyttelse kan du endre reisen så ofte du vil. Les mer om vår avbestillings- og endringsbeskyttelse.

Våre pakker

Full pakke med fly

Vår standard flypakker inkluderer fly, overnatting på hotell i sentrum og offisiell kampbillett.

Hotellpakke

Vår hotellpakke inkluderer overnatting på hotell i sentrum og offisiell kampbillett.
* Du velger selv antall netter.

Hoteller

Vi har lagt stor vekt på å ha god kvalitet på hotellene våre og at det er gåavstand mellom hotellet og sentrum av Liverpool. Gjennom flere år har vi opparbeidet oss et godt samarbeid med flere hoteller i Liverpool. Disse fortsetter vi med, samt at vi i år utvider med nye hoteller.
Du kan lese mer om våre hoteller her.

Offisielle kampbilletter

Liverpoolreiser har gleden av å kunne tilby sine kunder The Anfield Beat Lounge, i tillegg til Village Hospitality kommende sesong.
Du kan lese mer om våre offisielle kampbilletter her.

Før du bestiller

Hvordan kan jeg endre opplysningene på reisen?

For å endre reiseopplysningene må du kontakte oss på e-post. Noen endringer kan medføre et gebyr.

Er det mulig å kjøpe taxfree ombord på flyet?

På våre egne chartrede fly selger vi ikke taxfree ombord.
Noen flyselskaper kan ha taxfree på flyet, slik som Norwegian og SAS.

Kan jeg kjøpe taxfree på min reise?

Det vil være mulig å handle taxfree på flyplassene.

Har dere kampbilletter for rullestolbrukere?

I Anfield Beat Lounge har vi en begrenset antall plasser for rullestol brukere. Kontakt oss på facebook angående tilgjengelig. Prisen vil være samme som Anfield Beat Lounge.

Kan jeg ha med meg rullestol eller medisinsk bagasje på fly?

Rullestol

Sammenleggbare rullestoler som kan sjekkes inn som vanlig bagasje, går normalt sett fint. Vi vil likevel måtte få godkjenning hos flyselskapet, så dersom du fly med oss, må du sende e-post med modell, vekt og mål, slik at vi får sjekket med flyselskapet.

Medisinsk utstyr

Medisinsk utstyr som f.eks. oksygen, respirator, rullestol/elektrisk rullestol eller liknende skal godkjennes av flyselskapet du reiser med. Det er derfor viktig at du oppgir denne type informasjon til Liverpoolreiser så snart reisen er bestilt.

Kan jeg bestille parkering på flyplassen?

Dersom du skal parkere på flyplassen er det ofte lurt å bestille parkering på forhånd for å unngå stress og mas på avreisedagen. Du får normalt sett også en bedre pris når du forhåndsbestiller.

På reisemålet

Busstransport ved charterfly

Når du bestiller flypakke hos Liverpoolreiser er transport mellom flyplass og hotell inkludert. Si ifra om dere ikke ønsker å benytte dere av transport mellom flyplass og hotellet.

Transport fra flyplass

Ved bestilling av hotellpakke, vil vi være behjelpelig med transport. Kontakt oss på e-post eller facebook for hjelp til å bestille transport.

Bør vi veksle penger før vi reiser?

Om du skal veksle penger før du reiser eller vente til du kommer til destinasjonen kan nok variere litt fra destinasjon til destinasjon. Ofte kan vekslingskursen være lavere om man tar ut penger i en minibank på reisemålet, enn om man gjør det hjemme. Men vær obs på at mange banker har høye gebyrer for kontantuttak i utlandet. Ved kontantuttak i utlandet velg at kortet skal belastes i lokal valuta. Lar du minibanken sette vekslingsraten, får du mye dårligere rate enn når kortselskapet gjør det.

Trenger man strømadapter på hotellet?

Du vil trenge reiseadapter når du reiser til UK. Noen hoteller har rom med USB-lading.

Hva gjelder ved avbestilling av utflukt, middag eller omvisninger?

Normalt er det ikke mulig å avbestille utflukt, middag eller omvisning etter at du har startet reisen.

Hvilken tid kan jeg sjekke inn og ut på hotellet?

Normalt kan man sjekke inn etter 15:00, og utsjekking 11:00. Sjekk hotellets hjemmesider for nøyaktig tidspunkt.

Etter reisen

Hvis du er misfornøyd med noe på reisen din vil vi gjerne vite det med en gang. Dersom du venter til du har kommet hjem, kan vi ikke påvirke eller gjøre noe med de feil eller mangler som har oppstått. Det første du bør gjøre er å kontakte Liverpoolreiser og fortelle hva du er misfornøyd med. Dersom det er noe ved hotellrommet du ikke er fornøyd med kan du også ta direkte kontakt med hotellpersonalet under oppholdet.

Har du glemt eller mistet noe på reisen? Kontakt vårt personal, og de vil gjør hva de kan for at det skal komme til rette.

Hvis du mistet noe på flyplassen ved utreise eller om bord på flyet da du reise hjem, kontakter du i hittegodsavdelingen på flyplassen du reiste ut fra i Norge.

Forbehold

Ved salg av våre pakker via andre reiseselskap, er det respektive selskaps reisevilkår og betingelser som gjelder.

Forbehold om endringer

Liverpoolreiser tar forbehold om programendringer. Se pkt. 6.3. i «alminnelige vilkår for pakkereiser».

Det tas forbehold om at våre priser eller andre opplysninger på vår nettside www.liverpoolreiser.no kan inneholde feil av tekniske årsaker.
Alle priser er styrt av etterspørsel og kan bli endret i løpet av bestillingsprosessen. Vi kan derfor ikke garantere prisen før bestillingen er fullført og bekreftet med bestillingsnummer.

Arrangementer

Liverpoolreiser er ikke ansvarlig dersom kundene blir avvist eller bortvist fra tilstelninger og kamper som følge av personlig oppførsel eller tilstand.

Tollfrie varer/andre innkjøp

Liverpoolreiser er ikke ansvarlig for kjøp om bord på flyet eller for innkjøp foretatt på reisemålet.